10 des. 2009

Un president pagès.

Publicat en 1:33 sota Uruguai

L’Uruguai tindrà un president pagès. El "Pepe" Mujica ja ha dit que es reservarà almenys cinc hores a la setmana per a treballar la seva "chacra" (la granja, l’hort, els seus planters de flors, les seves gallines….) quan assumeixi la Presidència. Ha dit: "Cadascú té les seves coses i s’han de respectar".

En aquests moments ja no es pot arribar fins a la portera de la granja de José Mujica perquè la seguretat que li han assignat ja només deixa passar els veïns de la zona i la gent de la llista que la seva dona entrega a la policia cada dia. Hi ha un furgó policial que vigila constantment i una cinta de plàstic impedeix el pas als estranys. Apostats en una camioneta, els tres o quatre policies, cada vegada que fan el canvi de guàrdia,  passen als altres una llista elaborada per Mujica i per la seva dona, Lucía Topolansky (la senadora més votada), amb el nom dels veïns que tenen via lliure per entrar.

Per exemple: el dilluns passat a les 8 del matí, dins de la granja, mentre Topolansky atenia per telèfon una ràdio, Mujica s’afaitava ràpidament per atendre una entrevista periodística que tenia pactada des d’abans de diumenge. El president electe va dedicar part del matí a recollir flors i fer diferent feixos, que va deixar descansant a l’ombra. Com fa la majoria dels dies. Després Mujica, assegut a fora, jugava amb una de les seves gosses, a la que temps enrere li va tallar una pota amb un tractor per accident. Mujica diu que per això "es va guanyar el dret a ser la més mimada".

Aquesta és una més de les característiques que fan de Mujica un home diferent i a qui els més desfavorits de l’ Uruguai hi posen moltes esperances. Tant de bo no siguin defraudades.

Etiquetes de Technorati: ,

3 respostes

3 respostes a “Un president pagès.”

  1. Heteryen 11 des. 2009 en 12:25 1

    jajajaajajajajajjaajajaja.
    La gran granja comprada con el dinero robado, …………..el salario de los empleados de Sudamtex
    Genial presidente que se ocupa de los mas desfavorecidos……
    jajaajajajajajajaajajajaa

  2. Wilsonen 11 des. 2009 en 20:29 2

    Ese tipo de comentarios que te deja tan a menudo Hetery pueden interpretarse de dos maneras:
    1.-o bien es una persona sin argumentos (bueno, siempre tiene el mismo: que son unos ladrones y unos asesinos) lo cual significa que no vale la pena ni responderle porque su capacidad intelectual debe ser muy baja.
    2.-o bien es una persona ciega, sorda y mal intencionada, porque no se da cuenta que una gran mayoría de ciudadanos han votado a esta persona (si fuera lo que dice, no lo hubieran hecho, digo yo…) y por tanto sigue en sus trece sin darse cuenta que la que puede estar equivocada es ella.
    3.-Otra posibilidad sería que Hetery fuera una resentida social. Si es que es asi, le recomiendo un buen psiquiatra para que le quite sus traumas, que son muchos y muy profundos. Si le interesa, puedo darle buenos profesionales.
    Es bochornoso que no dé un solo argumento con un poquito de peso y racionalidad. No es obligación que le guste el Pepe, pero si que es obligación escribir con un poquito de inteligencia y exponiendo argumentos.
    Me da lástima que haya compatriotas míos de tan baja estopa.
    Y a tí, Jaume, reiterarte que tu blog está muy bien, que lo leemos muchos por lo que veo y alentarte a que sigas por este camino.
    Un gran abrazo desde el paisito.

  3. Sedaen 14 des. 2009 en 18:41 3

    Mujica y su inteligencia elevarán al Uruguay y dará vida a los relegados por todos los gobierno últimos de derecha. Claro que los que lucraron con sus puestos políticos les conviene tener lejos a los como el Pepe busca la felicidad para todos.

URI del Retroenllaç | Comentaris RSS

Deixi una contestació

*