Arxiu per a 'General' Categories

05 set. 2018


Torrebonica amb Mossenaires

Classificat com a córrer,General,mossenaires

Camins amples fins a Torrebonica, i fotografia de Família Mossenaire als plans de Can Canya. Alguns progressius qui els volia fer, i sempre sense oblidar-nos de ningú Amunt i avall i ja tenim la temporada en marxa i la gent que estava de vacances, torna a gaudir del bon ambient que genereu tots plegats. Gràcies a tothom i sobretot dissabte vinent, recordeu que com sempre et convidem a venir i no et demanem res més que la teva companyia. Fins dissabte!!!


l’Enric Mateu ens farà els honors de dur la nostra bandera. Gràcies!!


Enric Mateu

Hem pogut tenir una bona conversa amb l’Enric.

Un altre vell amic meu, en Josep A. Folch, i mestre dels meus inicis

Olga López Castillo

Gemma, Conxita i Sílvia

Gemma, Sandra, seguides pel Joaquín i en Josep A. Folch

El nostre bandera, l’Enric

un clàssic, la Gemma amunt i avall cap a la cua

I la Sandra i en Toni, cap a la cua


Carme Valldeperas

Reagrupant-nos, amb en Joaquín. Miquel, Josep A.

I ens aturarem a Can Canya, on farem la foto de família

Desplegarem la bandera

I per Torrebonica pels plans de Can Canya, farem la fotografia de família Mossenaire. Per molts anys!!


Tot a punt


Carlos i Fran, grans Mossenaires

I en el progressiu, la Gemma la millor.Cap a la cua!!

Guillermo Pérez

Isabel Font


Silvia Moya


JuanMa Martin

Josep Antoni Folch

Sandra Martínez

Gemma Franco

Gemma Cadafalch

Carlos Rodríguez

Joaquin Ortega

Miquel Paradell

Santi Gonzalo

Toni Gañet Fueris

Manuel López Rodríguez

Olga López Castillo

Carme Valldeperas

Enric Mateu


Sense paraules em deixa la Gemma


uiiiiii !!!


L’Eva tenia cursa de Matadepera a la tarda, però ens ha vingut a veure


https://www.strava.com/activities/1821276694
https://youtu.be/S4Kx1pOLdRMg

.
.
.
.

 

 

 

 

 vols el teu banner?

 

 

Comentaris tancats a Torrebonica amb Mossenaires

08 ag. 2018


Tretze són tretze Mossenaires

Temperatures de récord a molts llocs propers, i a Can Mossenaire, i ja a primera hora, notem escalfor i donat que érem tretze Mossenaires, consensuem tornar a fer el lloc proper més fresc que coneixem i no és altre que el torrent de Gotelles i les fonts que hi sovintegem.

Pels supersticiosos, el tretze és un número que es fa notar i de fet, ha estat un entrenament, que abans inclús per aquestes èpoques, havíem estat menys gent. És que la gent estiueja i segur que la por a patir molta calor, també ha fet que més d’una s’ho repensés: però la setmana vinent, i l’altre, i l’altre, et volem veure a fer un entrenament en grup a torre Mossèn Homs, d’acord?

Si esteu de vacances, us desitgem que gaudiu un munt i retornar-nos a veure ben aviat, per fer allà que tant agrada a Mossenaires: #correrxerrar , #corrergaudir , i fer de #Mossenaire i sobretor no descuidar-nos de ningú.


Pau i Juajo: han corregut una bona estona i en acabat hem anat a esmorzar, també amb en Paco


Gemma i Silvia


Eva i amb l’Isaac que passava


Roberto, que feia un any que no venia. De fet, la setmana passada també va ser-hi. Un luxe


i el nostre Yuma Mossenaire


Com vegi el Cisco que has estat voluntària per portar la bandera!!


i ho diem perquè a la Gemma normalment les motxilles li fan nosa, i sempre les acaba portant el seu marit, en Cisco


Les nostres noies ja van primeres, Gemma, Eva i Gemma


I un bon reagrupament


La nostra bandera, a l’esquena de la Gemma


Gemma


Només li cal parlar. Una joia de gos: Yuma


i esperant al seu amo


Necessari veure sovint, a la font de la Moreria en tenim oportunitat


Amb en Miquel, que hem tingut l’oportunitat de compartir una molt bona conversa


L’Eva, que a més moltes vegades fa de fotògrafa, com avui mateix. Sempre ajudant a tothom


Moments irrepetibles.
Toni, Pep, Eva, Fran


Hi ha coses que contribueixen a gaudir de tot i és aquests amics,
Toni, Pep, Eva, Sílvia, Fran


Gràcies per regalar-me aquestes estones amb tan bona gent:


Roberto


I passem pel rierol, on en Yuma hi està de quatre potes


i l’Eva ens ha refrescat a tothom i de quina manera. Gràcies Eva


Ep, ep, ep. El Mossenaire està de cap per avall


Un dia bonic, una gent fantàstic i tot i l’entrenament en un dia de calor intens, ens quedarà un bon record.


Eva caminant


A en Pau el veiem perfecte i a punt d’atrapar al Toni.
M’ha fet gràcia quan he dit, a l’hora de triar el circuit:
«què voleu anar, per capellans o per aquell que no s’acaba mai i que puja molt». «En Pau m’ha fet veure que comercialment o estratègicament no l’he clavat pas» jeje!


La Gemma ha arribat dalt de les primeres i ha anat a la cua, i ha tornat a pujar aquestes rampes impressionants i sense parar de córrer. Molt forta!!


Gràcies Eva!!!,


no em ve el nom


A Sant Julià d’Altura, amb en Robert, podem beure, tant de la font com del barrenyo


Gemma i Silvia


Estava tan calenta, que amb una bosseta de té, hagués sortit una bona infusió


Algú sap qui és?, em sembla que fa poc que ve


Ens aturem a Argelaguet a fer traguinyol.


Silvia i Miquel


La Silvia també l’he vist molt forta i sembla que ha gaudit del moment


i estem al camp base


Hem tingut un entrenament calorós i tot i fer 8qm, a més d’un ens ha costat, com ara el que escriu. En canvi vosaltres esteu que us sortiu. Enhorabona!!

VIDEO · VIDEO · VIDEO · VIDEO ·


veure el video a https://youtu.be/JJsssWtNeio


veure recorregut —>;>;>; https://www.strava.com/activities/1758715364

 

 

 

 vols el teu banner?

 

 

Comentaris tancats a Tretze són tretze Mossenaires

« Següents - Anteriors »