Arxiu per a 'General' Categories

10 gen. 2019


Iniciem corrent el 2019 Mossenaire

Classificat com a General

Ens agrada que les dates senyalades, i avui n’és una, donat que ses majestats els reis d’orient ens visiten a la nit i si heu fet bondat, els vostres desitjos seran acomplerts i n’estem del tot segurs.

I nosaltres, al matí, és clar, anirem a fer els deures de passar-nos-ho pipa, en bona companyia, fent gairebé 10 quilòmetres per Torrebonica i els Plans de Canya i donant canya.

Hem felicitat en persona a en José Luis i a la Conxa per haver fet anys i la colla ha estat, com sempre, escribint una pàgina, de nou, de la història.

El projecte enceta un any, i us desitgem que sigui feliç.


I avui és un dia en que pobles i ciutats donen la benvinguda a ses majestats els reis d’orient i celebrem els següents aniversaris
Miguel, Olga, Carlos, Ricard, Francisco, Joan, Jordi. Felicitats!!


José Luis Alonso serà el nostre bandera d’avui, just el dia del seu aniversari de neixement. Per molts anys i en facis molts més amb salut.

Ajustant-se la bandera, al costat d’en Jordi

La Gemma ajustant-se les Salomon

En Jordi abrigat fins als ulls

Sortim, amb la Conxa, la Carme, Albert ,JuanMa


La Rosa Cos a punt de córrer


José Manuel, Toni, Isma

Rosa, Jordi, Juanjo, Yuma


Manolo i Santi

Davi, Elisabet

En José Luis amb la Bandera


David Hernández cap a la cua

Montse Pérez i en Lluís

Reagrupem

Simpàtica foto al baixador de Torrebonica


José Luis, que avui fa anys


Teresa i Mati, amb el fons magnífic de Torrebonica i la Mola

l’Eva, amb els seus cans

Emilio cap a la cua

Carme

L’Emilio i la Carme, cap a la cua i en Jordi fent un bot

Ja ve la cua, ja ve la cua

Albert i Elisabet en la pausa reagrupadora


I hem volgut aplaudir a l’Emilio, com a representant i orgranitzador de l’exitosa Runneada de Cap d’any


Felicitats per tot i sobretot per l’èxit de la Runneada!!


Hem llegit i aplaudit els aniversaris a Mossenaires d’honor


Santi, per l’Olga

Avui és el cumpleanys d’en José Luis: per molts anys!!

Per molts anys!!!


I ahir dia 4 va ésser, també, el cumpleanys de la Conxa!!. Felicitats!!! per molts anys


La foto familiar a un lloc únic, davant les oliveres i a Torrebonica i plans de Can Canya | Anella Verda de Terrassa


Es proposa un un progressiu i aquí està

Fet el canvi, toca anar a la cua. Gràcies!!

Com tantes vegades fa d’anar a la cua l’Emilio

I l’Albert cap a la cua. Gràcies!!

I la incansable Gemma

I en José Luis, cap a la cua

En primer terme en Carlos i darrera els camps de golfs totalment engebrats

La Conxa, la nostra Mossenaire de Martorell, l’endemà del seu cumpleanys i els camps amb gebre

Sempre amunt i avall qui fa progressius


Pascual i Juan


Ens creuem amb un grup d’amics i coneguts

I també amunt i avall

La foto del compte enrera
12,11, 10… 3,2,1

Última al camp base. Gràcies a tothom per fer-ho possible i fins dissabte vinent!!


veure vídeo …. https://www.youtube.com/watch?v=LEmgOFCjEuA


veure circuit… https://www.strava.com/activities/2069292127



 

 

 

 vols el teu banner?  

si vols sortir al final dels cròniques, pregunta com fer-ho

et fem el teu banner a Mossenhoms.be

[email protected]

Comentaris tancats a Iniciem corrent el 2019 Mossenaire

17 oct. 2018


Núvol a Can Mossenaire

L’huracà Leslie encara ens ha deixat fer de Mossenaires, com tots els dissabtes, i era una notícia preocupant. Inclús les fotos mostren com si el cel ja ens adverteix que passaran coses. Fins diumenge, que realment van caure xàfecs i va haver-hi ventades.

Vam fer un entrenament seguint l’anella verda i la intenció era clavar 10, però vam fer menys i també va ser d’agrair, tot i estrenar circuit. El millorarem, segur.

Avui l’ Emilio Sánchez celebra mig segle i l’hem volgut felicitar. Per molts anys i si pot ser amb aquest fantàstic aspecte.

La foto de família, aprofitant un racó del camí que s’han dotat d’uns bancs fantàstics, de pura roca i a prova de llamps i trons.

Senzillament un entrenament senzill i amb gent amb ganes d’entrenar plegats. Gràcies a tothom i si tu vols, tut pots: t’esperem els dissabtes propers. Vagi bé!!


Com caiguda del cel!!!, la bandera la portarà en Miquel Paradell

Quan encara és fosc, en Miquel davant en Fernando, Emilio i Eva, es col·loca la bandera

I en Víctor Martín Gros, a punt d’engegar el crono

detall de qualitat, quan el grup va a la cua

l’Albert, amb els dits en ok,

Impressionant la quantitat i qualitat de Mossenaires que van a la cua

Sempre amb un bon somrís

Juanjo!!!!, que està al revés!!

I mentre mencionem i ovacionem als Mossenaires d’Honor, d’altres anys, em fan una foto, l’amic Albert Diantus

Aplaudim!!

Ramon, Rosario, Isabel, Marta, Jaume, Pedro. Un honor!!!!


I l’Emilio avui fa anys!!! Felicitats!!!!

Sempre jove l’ Emilio Sánchez avui fa «L» en números romans. I un luxe que estigui amb nosaltres. Felicitats!!!

foto de família i en racó maco de l’anella verda, on es pot reposar. Gràcies a tothom pel seguiment i per molts anys

Manuel Ales

Mmm!!, en Juanjo cada dia millor


Avui ha vingut en José Antonio

Aquesta recta, sempre ens impressiona

50 anys no es fan cada dia. I a més portats de forma tan jove.

I el Miquel i l’Eva, en una foto que no s’esperaven

I continuem reagrupant

I els 5 en un dia tan especial
Eva, José Manuel, Emilio, Conxita i Josep Maria

I l’Eva i les famoses selfies

Emilio a punt de ser atropellat, el dia del seu aniversari

I una per darrere


I més records per guardar, d’un dia 13 d’octubre
Miquel, jo, Joan, Gemma, Carlos


I amb l’Emilio i els seus acabats d’estrenar 50 anys
Eva, Miquel, jo, Emilio


https://youtu.be/_zbth0hMvGo

 

 

 

 vols el teu banner?

Comentaris tancats a Núvol a Can Mossenaire

« Següents - Anteriors »