13
jul.
2021
Pep Moliner
Estem molt honorats de continuar rebent després de seixanta-dues setmanes les vostres fotografies, les quals fan que no ens oblidem de «Mossenaires» i a aquestes en les que encara no fomentem entrenaments en grup i que tenim esperances al fet que al setembre intentarem fer trobades regulars els dissabtes a les 08:00 . Ara hem escoltat les noves mesures per afrontar els elevats casos provocats per reunions massives. Nosaltres a hores d’ara estem confeccionant un pla, en el qual puguem fer, encara que una mica diferent de com ho fèiem. Esperem poder-ho dur a terme.
– Hem contactat amb «Mossenaires caminants» i paral·lelament farem una sortida també d’una horeta.
– Qui corri, més o menys com abans, però amb mesures si som molta gent.
– I mantindrem que ens envieu una foto des d’on vulgueu.
De totes maneres, queda temps i veurem com evoluciona tot.
Ja podeu enviar la vostra foto i esperem que tot millori.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=LR23s4qEbPk]
Silvia, José Manuel, Germà
Toni Granados
José Manuel, Joan, Marta
Miguel Moreno
Jordi Viñeta, al Turón de Noueville 3030 metres
Jordi Viñeta, al Tres Concellers 3035 metres
Glòria, Matí, Assumpta, Tere
Cesca, Rosa, Juani
«El grup de Can Palet»
Cris i Ramon, desde el cim «Roca Maura» i la Torre Moratxa, a l’Estartit.
Cris , desde el cim «Roca Maura» i la Torre Moratxa, a l’Estartit.
Ramon, desde el cim «Roca Maura» i la Torre Moratxa, a l’Estartit.
Anna i Mariona, dimecres a la Mola
Anna i Mariona, dijous a l’Argelaguet
Marta Cirera, a Can Candi
Glòria, Matí, Assumpta, Tere
Cesca, Rosa, Juani, Mari , Montse
«El grup de Can Palet»
Juanka, des de Tossa de Mar i església Sant Vicenç
Miguel Moreno
Miguel Moreno
Trini, Juanjo, Núria,Humà, Eva, Isabel

Belen
Jaume i Victor
Miguel, Sebas, Inma
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=nHkIiPnIdiQ]
Tags: Amistat, pep moliner, Terrassa
04
jul.
2021
Pep Moliner
Anar a córrer, caminar i fer una mica d’esport, és considerat universalment com a aconsellable i saludable. Mossenaires, de fa temps que s’ho ha cregut. Però, el que més ha valgut la pena és tenir coneixement de persones com nosaltres que fan el mateix. I aquí en tenim una mostra.
A les setmanes vinents us anirem fent una aproximació de com provarem d’entrenar en grup, sense oblidar-nos que continuem en pandèmia i que estem aprenent de molts llocs. Esperem la vostra comprensió i que ens esforçarem a fer-ho bé.
Però de moment, encara us demanem que ens allargueu la mà i ens regaleu aquelles imatges que ens ajuden a agafar ganes de córrer, caminar, i estar en contacte amb la natura.
Esperem les vostres fotos i que estigueu passant un bon estiu. Gràcies per tot
Rosa Trapé
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=5ybRHh8UHpU]
Tags: Amistat, córrerxerrar, mossenhoms.be, pep moliner, Terrassa