Arxivar per febrer de 2021

22 febr. 2021


Seguim Pensant

Classificat com a córrer,Entrenaments,mossenaires

Fer esport i especialment en contacte amb la natura, segur que us serveix moltes vegades per deixar volar la vostra imaginació i el vostre pensament va lliure. Ajuda a pensar tot el que fem les i els esportistes. Aquest pensament avui el volem ilustrar amb la vostra imatge i tant si us heu posat en el sentiment profund de voler centrar el vostra pensament, com si heu fet el gest: segur que sou grans pensadors. Gràcies per fer-vos aquesta foto i seguirem pensant i buscarem pensaments positius: segur que si. N’hi ha de divertides, que ens provoquen un somrís, i n’hi ha fent un joc amb les mans, en figures d’escacs, fent servir les mans, amb mirada llunyana, amb moments de reflexió. Totes ens han agradat molt.

I la propera foto, com serà?  Va, a veure si ens l’envies, que l’esperem.

Tornem a pensar una frase, o una paraula també ens va bé. Junt amb la teva fotografia, envia’ns aquesta paraula o frase. I sense cap compromís: si no et surt res, ens va bé tan sols la teva foto. Gràcies de nou per acceptar aquests reptes.

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=WeT9LAUyTV8]

 

Sebastian Morales

 

Ruben, Carlos, Jordi

 

Jordi Mas

 

Jordi Mas

 

Jordi Mas

Pau Margarit

Manuel Ales

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=d-usJxjzizQ]

 

Comentaris tancats a Seguim Pensant

15 febr. 2021


A les Mans

Classificat com a córrer,Entrenaments,mossenaires

Ens encanta com d’importants són aquests moments, en que  feu alguna cosa que ens uneix i ens posa elements en comú. Avui us demanàvem fessiu algun gest amb les vostres mans, i de ben segur que podeu estar segures i segurs que ho heu tornat a aconseguir. Les vostres expressives mans ens han donat molt missatges, que retronaran en els nostres cervells i que ens han fet pensar. Fort agraiment i ja ho tenim.
I ara pensereu, i que ens demanaran Mossenaires per tota aquesta setmana que avui comença,  i et farem fer algo que ens fasi pensar.
Sabeu una cosa? aquesta setmana fa just vint-i-vuit anys que dos amics, Javier i Pep, vam començar a entrenar als peus de la Masia de Torre Mossèn Homs, i ho vam fer de forma continua. I va ser tant així que des d’aquell any, l’entrenament en va convertir en habitual i sobretot els dissabtes. I s’hi va anar afegint amigues i amics, fins a dia d’avui. Vol dir que estarem d’aniversari, aquesta setmana. «28 anys»
I la fotografia que us podeu fer?
– Feu algun gest que ens doni la sensació que esteu pensant. Per exemple com el pensador de Rodin, posant la teva mà fent veure que penses, o amb una mirada profunda, o a veure que et surt que quan mirem la teva fotografia ens sembli que estàs pensant alguna cosa ben profunda. Va!, pensa, pensa.
Gràcies per entrar en aquest joc, i sobretot agrair que formis part del projecte d’entrenaments individuals en temps de pandèmia, i pel teu continuo seguiment que estàs i has fet.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=0czIDQ3RAmI]

 

Josep VandallósRafel Clemente

Carmelo i David

Carmelo i David

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=lI75IOG6F28]

 

Comentaris tancats a A les Mans

Anteriors »