08 febr. 2012

Neva a Can Roure; correm-m’hi !

Publicat en 10:15 sota General

Els entorns de Can Roure son de somni i si a més hi ha neu poc habitual, el toc del color blanc amb la natura verda encara ho fa més bonic. El dijous passat la colla de mossenaires que tenim costum d’entrenar entre setmana ja ens vam adonar i avui, com que des de la Torre Mossèn Homs hi tenim cinc quilòmetres, es fa ideal pel nostre entrenament. Només cal que hi doneu una ullada al nodrit reportatge que us regalem per fruir de nou.
Agraïm als nostres fotògrafs, en Carles i en Rafael l’aportació fotogràfica i a tots vosaltres per recolzar el projecte d'”Entrenament en Grup” tots els dissabtes de l’any.

Moment culminant, a la font de Can Roure amb tota la colla amb objectiu assolit_ tocar neu.

Roser, una setmana després de la Mitja de Terrassa, que tan bé els hi va anar i pujant corrent

Estiraments abans de sortir en un dia on el el fred era present

Expressar l’agraïment pel dia històric que ens heu fet gaudir: fred, paisatges molts nostres i increïbles i nevats, que donen aquesta aspecte bonic. Però res com poder entrenar amb tota la colla i l’esperit de companyonia que sempre es respira: esperant-nos i fent-nos costat i establint grans converses, que son la clau dels nostres entrenaments

Fa unes setmanes em va passar al que a molts, que no sabia ben bé qui era en Toni. Hores d’ara tots sabem alguna cosa més, i li ho agraïm, donat que ens agrada molt tenir-lo com a amic. A més el dia que era el Mossenaire de la setmana, feia estrena de la seva samarreta. El nostre agraïment i et desitgem tota mena d’èxits.



Diu en Toni


Hola Mosenaires ! ! !

Me llamo Toni Burgos, tengo 43 años y soy un apasionado del deporte en general, mi mayor pasión es el ciclismo tanto de Montaña como de Carretera aunque en mayor medida esta última disciplina, también me gusta el Gimnasio, la Natación, el Spinning y por supuesto correr. Un día Raúl, Mossenaire desde hace poco tiempo me comento que salía con unos “locos” que corrían juntos, un grupo de amigos con los que compartir afición, sin ataduras ni compromisos y con buen ambiente y para allá que fui…
Siempre es un placer salir con quien comprende la satisfacción que existe en salir a correr 10 Km. a temperaturas bajo cero porque no todo el mundo lo entiende.
Hace 10 o 15 años iba a muchas marchas, competitivas o no, de MTB tipo Selelika, Gòsol – Berga. Ahora Prefiero hacer la Quebrantahuesos o los Puertos de Ribagorza que ha sido una de las elegidas para este año al no tocarnos la Qh en el sorteo.
Pienso que todo deportista tiene cierto espíritu competitivo, de mejora y superación constante, yo personalmente lo tengo con la bici de carretera, por ello planifico estas pocas marchas de calidad como objetivo y el resto del tiempo disfruto del compañerismo, la conversación e incluso los buenos almuerzos.
El deporte es la parte más importante de mis aficiones y posiblemente la que también la que me roba más tiempo pero también me ayuda a despejar la mente, relajarme y poder disfrutar del día a día.

Un Abrazo a todos


SOC DISSENYADOR I TREBALLO COM AUTÒNOM, ESPERO LA TEVA COMANDA ;)

Vols que faci de dissenyador per tu ? escriu-me sense compromís 🙂

No hi ha resposta