06 juny 2025

Plans de Can Canya i Ca n’Ustrell amb Mossenaires

Classificat com a General

Afrontem dies calorosos i en anar ben d’hora, ben d’hora, ens ajuda a fer una horeta i escaig amb facilitat per la fresqueta. Continuem fent projecte, i avui una bona colla i sempre noves alegries, i quan tornen Mossenaires com l’Enrique-Nilo, gran esportista i amic del projecte. Gràcies!

Hem fet algun canvi de ritme, i en Roc Torrent ha estat clar dominador en el primer, des de la bassa del golf fins a la torre elèctrica, i el segon, que hem fet a la recta de la hípica, i una bona colla ha acceptat el repte. Bon ritme.

Gran alegria de tornar a veure córrer en Diego García, que també ha fet el joc dels canvis, per provar com estem.

Anem donant les samarretes als que les vau demanar, i avui feia goig veure tanta gent mudada, tot i que sempre diem que Mossenaires és un sentiment, i sabem que tots els que veniu, i també els que ens seguiu des de casa, us agrada aquest invent que portem entre tots: «Entrenaments en grup a Torre Mossèn Homs»

En Jordi Torrente ens ha tornat a recordar que ja queden pocs dies per la II Cursa Solidaria per l’Ela

i en definitiva, la família Mossenaire rebem de primera mà esdeveniments esportius que es desenvolupen prop nostre i en el que molts participarem.

Caminants conduïts per en Mirabet, han anat fins a la zona de Ca n’Ustrell i el recorregut, com sempre el podreu veure i baixar al llarg de la crònica.

Les banderes han estat conduïdes per Inma Morales la de córrer i per Lara Aznar-Larrañaga la de caminar i de nou us donem les gràcies als que ens ajudeu amb les inscripcions, Fran, Joan Carles i Jordi i a tothom en general, donat que tots sou igual d’importants perquè el projecte duri, i duri. Gràcies i fins dissabte, on? a Can Mossenaire al peu de la masia de Torre Mossèn Homs, a les vuit en punt per sortir a les vuit i sis minuts. Oi?

Pep Santacana

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=2p6BQhCEjeM]
clicla damunt per veure el video

 

Nico, Marta, Carme, Neus

 

Comentaris tancats a Plans de Can Canya i Ca n’Ustrell amb Mossenaires

30 maig 2025

Can Vinyers i Can Deu amb Mossenaires

Classificat com a córrer,mossenaires

Can Vinyers amb un tomb per Matadepera per part de Mossenaires que caminen i Sabadell, travessant prop del pi gros i un tomb per Can Deu, amb Mossenaires que corren. Els dos grups han estat amb força amigues i amics, i hem gaudit; sí: segur.

Per nosaltres sempre ens agrada saber que porteu el nostre emblema, les dues banderes que ens recorden el projecte que portem, i avui la de córrer ha estat conduïda per Txell Castañé i la de caminar per Raquel Medina. A l’hora de la fotografia de família hem volgut destacar que Mossenaires corrent han fet plegats i d’ençà que vam començar el projecte 16.800 quilòmetres, tan sols els dissabtes. És a dir des de l’any 93, cada dissabte hi ha hagut entrenament i la suma ve a ser això. Què us sembla?

També a l’hora de la fotografia central, en Jordi Torrente ens convida a participar la cursa que tindrà lloc el 8 de juny per una bona causa solidària, per recaptar fons per a la investigació i lluita contra l’Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA). Serà la segona edició i l’any passat es van esgotar els dorsals ben aviat, i enguany ja en queden pocs. Vol dir que no badeu: o bé cursa de 5 quilòmetres o caminada de 2,5. Gràcies, Jordi per explicar-nos-ho.

En Josep Mirabet ens porta cada setmana per camins interessants, i moltes vegades nous i també li ho agraïm, sobretot per la dedicació que hi posa en preparar-ho, sense oblidar que sempre tothom és benvingut.

Els que correm, també podem dir que ens ha satisfet anar plegats per llocs força bonics, i ja clàssics.
També rebem ajut per part d’en Fran i Jordi, a apuntar i posar creus, per llavors tenir un registre i poder posar-nos en contacte per fer-vos arribar la crònica amb el seu material gràfic. Gràcies

Vam repartir una primera tongada de les samarretes que vau demanar, i anirem repartim la comanda que ens vau fer, setmana rere setmana.
Una de les maneres d’ajudar-nos és que us apunteu, ni que sigui el divendres a darrera hora, donat que ideem l’entrenament amb les inscripcions. Us esperem sempre que vulgueu
Josep Mirabet, fent el xiulet per reunir la colla

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=Hc7W2UrozPA]
clica aquí damunt per veure el vídeo tope interessant


Comentaris tancats a Can Vinyers i Can Deu amb Mossenaires

« Següents - Anteriors »