17
maig
2021
Pep Moliner
Hom pot imaginar que cada dia estem més il·lusionats a veure com de mica en mica córrer a l’exterior i amb mesures, fa que s’obrin calendaris de curses que estaven tancades. Veiem a amigues i amics que ja estan participant i conviuen, amb gent que també estava esperant que amb suficients garanties, es pogués estar competint, tot i que nosaltres, Mossenaires, encara no farem convocatòries de dissabtes de moment, donat que ens basem en el #correrxerrar i #corrergaudir. Ara, per quatre dies que creiem que queda, no volem precipitar-nos fins a veure-ho clar i també ens adonem que també us ho passeu bé, sense les nostres convocatòries, gràcies a l’esport.
Gràcies per les vostres fotografies i per la vostra comprensió !!!
Per la setmana vinent esperem rebre’n moltes més, i que animeu a les vostres amistats i digueu als quatre vents que veiem amb optimisme que les corbes de la pandèmia experimenten millora i ja, el coneixement, fa que podrem superar córrer individualment.
Va, posa a punt la teva fotografia, i envia-la a Mossenaires, que et volem seguir veient feliç. Gràcies
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=14jpplJjWh8]
Marta Cirera

Miguel Moreno
Família Codinas Donadeu
Tags: Amistat, córrerxerrar, mossenhoms.be, pep moliner, Terrassa
10
maig
2021
Pep Moliner
Aquests dies va ésser l’aniversari del què escriu i fa just un any, el mateix dia va ser el dia que se’ns va acudir i que pensàvem que podíem iniciar un projecte, que com a molt tres o quatre mesos. Els hi vaig dir a dos amics: Anna Cos i Joan Forte, amb grups com ‘»Et seguim» i «Runparadis i sense dubtar-ne em van dir endavant. Heu estat al costat d’aquest projecte, així com moltes amigues i amics que cada setmana. Sense les vostres aportacions, Mossenaires ja no existiria. Doncs si: fa un any i comencem a intuir que si estem protegits i amb més garanties la cosa s’anirà normalitzant. També hem de dir que hem après sopar d’hora, pels tocs de queda, a córrer soles i sols, i a fer recorreguts per tots els voltants dels quatre punts cardinals dels nostres pobles, en el meu cas Terrassa. Hem après a anar a córrer de 6 h a 10 h, o a partir de les 10 h. Hem après molts recorreguts nous dels nostres parcs naturals de Sant Llorenç i l’Obac, i el de Montserrat. Hem trobat a faltar aquells grups i converses que teníem, i ha estat tot complicat de gestionar.
Ja sé que pot cansar pensar que encara n’hi ha per dies, però encara diuen que no podem anar més de sis, i Mossenaires no s’entén sense aquell bullit d’amigues i amics dels dissabtes. Ens quedem esperançats.
Continuem amb les fotografies, i esperem les vostres i a veure si animeu a gent, per no perdre la seva visió.
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=o3mFRx1-UPE]

David Hernández
Pep Moliner
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=mvr9eIoF8ps]
Tags: Amistat, mossenhoms.be, pep moliner, Terrassa